Da su devojke, s kojim članom 1Dja bi izašli Zayn, Niall, Liam, Harry i Louis?

08/08/2012 11:07

 

Momci su uradili intervju za japansko izdanje časopisa Elle Girl, gde su se stavili u kožu svojih obožavateljki i rekli ko im se od članova sopstvenog benda najviše dopada.

Harry je otkrio: “Da sam devojka, verovatno bih izlazio…sa Liamom. “On je dobar izbor”, složio se Louis. Kad su njega upitali koga bi izabrao, Louis nije bio siguran. “Mislim…Hm. Posle me pitajte.” Njega je spasao Niall rekavši: “Ja bih izašao na dejt sa Louisom”, na šta je Louis dodao: “Mislim da bih odabrao Nialla. Hteo sam da kažem da bih birao tebe Niall.” “Vodio bih te u zabavni park na našem prvom dejtu”, rekao je Niall u šali.”
Liam je takođe siguran da bi njegov izbor bio Louis: “Mislim da bih i ja izašao sa Louisom. Kad bih bio devojka, odabrao bih Louisa.” Jadnog Zayna niko nije ni pomenuo, što mu nije promaklo. “Samo da znate, ni ja ne bih izašao sa vama, jer me niko od vas nije odabrao”, rekao je. Doduše, ostatak benda nije se otimao ni za Harryja, ali s obzirom da o njima sanjaju milioni devojaka, ne verujemo da su se mnogo potresli!